/* Footer ----------------------------------------------- */ #footer { width:660px; clear:both; margin:0 auto; } #footer hr { display:none; } #footer p { margin:0; padding-top:15px; font:78%/1.6em "Trebuchet MS",Trebuchet,Verdana,Sans-serif; text-transform:uppercase; letter-spacing:.1em; } //-->

Friday, February 20, 2009

Hey

når eg får dillå på någe så har eg ein tendens te å gjør det skikkeligt, for eksempel hekling. den som kjøpe 3 stenger og 6 nøster på ein gang det e meg. må nevnas at eg har prøvd meg på dette før, så eg har allerede 7 nøster i ein aen pose under sengå....

så nå har eg ett hue prosjekt på gang, ei te hua, ein gule tallerken med kant, og 7cm vott...jaddå det e bare det at eg ikkje egentlig vett kossen eg ska gjør det.så då går det fort rundt og rundt og rundt.

og du lure på koffor denne iveren. joda ska folk få myke pakker te jul, så nytte det ikkje å begynna i november med denne farten...

men fine farger det har de.det e nok det som holle meg igang.

det og denne flotte av phoebe fra friends som eg kan se igjen og igjen.eg ler så eg grine




ellers så e livet fantastisk bra. Idag var eg på middag hos hildur og egil elling.det anbefales!

har forresten og kjøp ein supasweet film som e verdt å se! den hette "once". eg har an så du kan låna an..oooo

ellers her komme ein fine sang.enjoy



ellers hvis du lurte så ønske eg meg polaroidkamera så det så

og denne fine sangen får du og.heldigen du idag altså



god natt. ska bare hekla ei himla remsa te.tippe eg drømme passe søtt då
hadem

0 Comments:

Post a Comment

<< Home