/* Footer ----------------------------------------------- */ #footer { width:660px; clear:both; margin:0 auto; } #footer hr { display:none; } #footer p { margin:0; padding-top:15px; font:78%/1.6em "Trebuchet MS",Trebuchet,Verdana,Sans-serif; text-transform:uppercase; letter-spacing:.1em; } //-->

Tuesday, January 27, 2009

god dag mann osteskaft hostesaft? nei men litt mariekjeks det har eg

Jegt har et skap på soverommet.
Den ene døra var litt løs så i sommer så fikk vi den på plass (ikke at det har noe med resten av historien å gjøre, men så hvet du hvertfall det) den malte jeg med tavlemaling.
Og på den skrives kjekke ting og mindre kjekke ting på.vanligvis blir det litt lister.for det har jeg prøvd å skrive på ark før..men de greier jeg å mista ganske kjapt.
så igår før jeg skulle sove, skrev jeg en liste for dagens gjøremål

* finne fram infin
(dvs: finne alt lese stoff som har med konte eksamen i investering og finansiering å gjøre)
* rydde rommet
* lese infin
(dvs: begynne å lese på det stoffet som jeg faktisk har funnet frem tidligere)
* forberede en torsdags presentasjon


istedetfor alt det lure ovenfor så sov jeg til 11.30 ( sov bare 5t natta før..så det var litt lov)
spiste frokost
leste bok leste bok leste bok
var på internett
og leste bok
helt til jeg måtte springe til bussen kl 1415!
og på bussen fikk jeg sitte ved siden av ei flotte jenta som heter Kristin Fosse

merker forsåvidt at det e veldig rart å skrive sånn bokmål, men husker ikke hva jeg har gjordt på de andre...

så lite gjordt på dagen, ellers har den vært produktiv, selv om ingenting angående skole ble grepet fatt i.

Det hører morgendagen til.hurra.
og svømming faktisk. etter klokken 15000 for da har stavanger svømmehall åpent til kl.2100 det blir fint.
hvis jeg kommer meg dit vel og merke

ellers intet nytt å rapportere
natta

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Men det var jo masse nytt. Hvordan gikk det i barista-NM forresten?

Det er vel lenge til klokka er 15.000? Kos deg.

kR

7:31 AM  
Anonymous Anonymous said...

hey! eg kom på 4.plass!! wooop!! ganske kult!! kun 15 poeng fra 3. så det va ganske vilt. heile greiå va ein heilt syk syk syk opplevelse. ei av jentene fra sjokoladepiken, erin, kom på 2.plass så hu fære te oslo og e med videre i konkurransen. 2 stk fra en kaffebar i haugesund "totalen" kom på 1. og 2. så de reise og

tiå går fort til den er 15.00

1:43 PM  

Post a Comment

<< Home