/* Footer ----------------------------------------------- */ #footer { width:660px; clear:both; margin:0 auto; } #footer hr { display:none; } #footer p { margin:0; padding-top:15px; font:78%/1.6em "Trebuchet MS",Trebuchet,Verdana,Sans-serif; text-transform:uppercase; letter-spacing:.1em; } //-->

Friday, January 09, 2009

jeg liker ikke å få "løs" snop som noen har funnet i veska si eller jakkelommen sin.
jeg liker ikke å plukke opp mynt fra bakken
jeg liker å fjolle med uma
jeg liker å være på helt rått med uma
jeg liker å kjøpe snop på 7/11 før taxien med uma
jeg må le av at jeg kallte minibank for telleautomat
og at 5 centimeter ble til 5 meter. det e fort gjordt. va det ni gangen du sa?
sjokoladepiken imårå.sove sove helt til kl. 0900

1 Comments:

Blogger Kjell Rune said...

Og jeg liker å fjolle med dere begge. Vi skulle fått til noe sosialt en kveld, Tjeltas, du og oss.

kR

6:15 PM  

Post a Comment

<< Home