/* Footer ----------------------------------------------- */ #footer { width:660px; clear:both; margin:0 auto; } #footer hr { display:none; } #footer p { margin:0; padding-top:15px; font:78%/1.6em "Trebuchet MS",Trebuchet,Verdana,Sans-serif; text-transform:uppercase; letter-spacing:.1em; } //-->

Thursday, November 20, 2008

hmrf

har hjemmeeksamen
det e någe møl
ringte min pappa. han sa: forbered deg på 10 timers dager med jobbing
eg inni mitt hode : 10 timers dager med jobbing - what? har vel aldri hatt det før!

hadde ein 8 timers på tirsdag og ein 6 timers (egentlig 5) på onsdag.særdeles lite produktiv dag der eg itje fatta ein skjit.torsdag har eg fått gjordt mer. og satt meg et mål. men fytti kor langt vekke det målet e.esj

neitakk te hjemme eksamen. sjøl om eg itje like vanlig eksamen heller. gi meg muntlig eksamen - i tell you!

så ja. lite action her du.

om public relations og organization managment.esj
lat oss snakka om kommunikasjon istedet!! då vettu.det hadde vært någe

lovelove

littegrann oppgitt.bare litt.og litt te.ganske egentligt.jaja.
fine
hadet

legge inn bilder som eg tok på onsdag istedetfor å lesa




3 Comments:

Blogger Kjell Rune said...

Poor girl! Hold ut. Snart e det øve. Himaeksamen e noge bais. Heilt enige!

Lykke te.

kR

2:51 PM  
Blogger miriam said...

thanking you!! det va oppmuntring det!! glede glede!! glede meg te kaffi når dette e øve!

3:04 PM  
Blogger kjetil said...

Jepp, hjemmeeksamen er besj, meg og Marit er enige:)

3:15 PM  

Post a Comment

<< Home