/* Footer ----------------------------------------------- */ #footer { width:660px; clear:both; margin:0 auto; } #footer hr { display:none; } #footer p { margin:0; padding-top:15px; font:78%/1.6em "Trebuchet MS",Trebuchet,Verdana,Sans-serif; text-transform:uppercase; letter-spacing:.1em; } //-->

Monday, March 15, 2010

Hei,

eg er full i sjokkis fra topp te tå grunnet baking og det er deilig.
Tenk kor glae me blir øve det me skape, sammensurium av smør sukker mel og galskap og det blir ekte glede av det. tenk någe som eg har lagt.som regel ett aent utseende enn formen tilsa at det kunne se ut som, men åh så spesielt lell. ÅH GLEDE fantastisk. eg digge det.eg blir heilt latterlig barnslig av det.

Tenk kor glad Gud må ha vært når han skapte meg!

DIgg.


Love you

0 Comments:

Post a Comment

<< Home