/* Footer ----------------------------------------------- */ #footer { width:660px; clear:both; margin:0 auto; } #footer hr { display:none; } #footer p { margin:0; padding-top:15px; font:78%/1.6em "Trebuchet MS",Trebuchet,Verdana,Sans-serif; text-transform:uppercase; letter-spacing:.1em; } //-->

Tuesday, March 09, 2010

fryd og gammen

De røe snowjoggsa mine har redda meg denne vinteren, men inatt fant eg for første gang ut at de ikke duger på is...

Mens eg va på jobb oppdaga eg at hårsveisen hadde gått fra søt krølltopp til "hey I´m in love with the 80s"

Eg må be for at eg ska få te å låsa bilen te tante og godsnakka med både nøkkel dør og bil

eg e sikker på at dørå i bilen komme te å fly opp en dag på motorveien, aircondition har bilen ikkje fra før av...

har idag øvd på høye hæler i stuå i sofaen mens eg jobba med word

har drukket tre kopper te

anbefaler ikkje folk å ha to strømpebukser på seg på jobb, spesielt når den ene e lavere i livet enn den andre..

toro rett i koppen suppe smakte bedre på en galemattias hektisk lørdag

oppdager gang på gang alt for sent at hu burde ha retta på stolsetet og speilene forrige gang hu kjørte

eg kunne ikkje forstå kvifor eg ikkje så så godt i blindsonen før eg oppdaga at skjermen for solå va fortsatt "nede" etter en solrik ettermiddag tidligere samme dag.

gleden var stor då eg fekk tuta med ei tuta som virka på ei dama i rundkjøringen som ikkje fulgte med på ka hu gjorde og snakte i telefonen samtidig

har blødd nasablod to ganger på 3 dager. legger opp til annenhver hele uka og håper at mensen heller hopper over en gang.så sparte me de bindå

what a day what a day

i like being me

1 Comments:

Blogger sorgenfrigate said...

and i like you! a laaat, a laaaaaat!
e detkje deiligt at solå gjør det vanskelig å kjøra? velkommen te han våren!
sees te påske :)

5:08 PM  

Post a Comment

<< Home