/* Footer ----------------------------------------------- */ #footer { width:660px; clear:both; margin:0 auto; } #footer hr { display:none; } #footer p { margin:0; padding-top:15px; font:78%/1.6em "Trebuchet MS",Trebuchet,Verdana,Sans-serif; text-transform:uppercase; letter-spacing:.1em; } //-->

Sunday, November 05, 2006

creative thinking in the nighttime dear

well, apparently magnus wasnt as found of the animal kingdom as i was, but these ones i do like...being creative at 2am i guess..lemme know what you think

might still scare the blokes away tho,...



9 Comments:

Blogger Ole Jørgen Reindal said...

it'll scare the right ones away... or the wrong ones... if you follow... hm...

5:24 PM  
Anonymous Anonymous said...

At 2am we all get in touch with our true potential, missDarkSide!

9:41 PM  
Blogger Marit said...

oi, kult... du er flink. likte de

9:40 PM  
Blogger Kjell Rune said...

Du har blitt billedkunstnar. Hurra!!!
Forresten... Du ska få middag sjå ås ein dag. Kati passa det?
kR

9:04 AM  
Blogger Marit said...

du miriam! jeg har lyst til å henge med deg på byen en kveld! er du mye ute i helgene og sånn? jeg er veldig veldig klar for å komme meg litt ut av kristen-ghetto-livet mitt! :)

1:58 PM  
Blogger Marit said...

This comment has been removed by a blog administrator.

1:58 PM  
Anonymous Anonymous said...

marit, lets go shake that ass somewhere...ivertfall hipsene hadde ikje vert gali i det hela tatt, cementen på fredag kanskje? kan jo ta ein brus på heilt rått fyst, der spele de gangske funky musikk om det e asgeir elle pål elle te neste uga hvis det passe bedre..!klart eg vil henga med du, du e jo digg! me breike vekk heile stavagner!

10:23 PM  
Blogger Marit said...

fredag er dess pulsdagen for meg... men vi bare snakkes og finner en annen dag snart. det blir moro!

10:58 PM  
Blogger Marit said...

jeg kan i dag etter konfen.. ferdig på IMI kl 19. ka du trur? :)

1:07 PM  

Post a Comment

<< Home